Zapisnik s prvega Sveta staršev v šolskem letu 2004/05 V četrtek 16.09.2004 se je sestanka udeležilo 22 predstavnikov staršev in gospod Žitnik. Dnevni red je bil sledeč: 1. Predstavitev izvajalca prehrane, podjetja Sodexo. Ga. Cvetka Franko, direktorica 2. Predstavitev letnega delovnega načrta. G Žitnik 3. Razprava 4. Poročila z razrednih sestankov 5. Razno Pod točko 1.: Gospa direktorica Sodexa je predstavila način in kakovost njihove ponudbe. Poudarila je strokovno izbran jedilnik, ki ga v dogovoru s šolsko vodjo prehrane sestavijo njihovi živilski tehnologi. Pomembno je ,da otroci jedo večkrat na dan, vsaj petkrat. Na centralni šoli imajo otroci za kosilo možnost izbire dveh jedilnikov, za enoto na Kokrici se trudijo, da bi čim prej ponudili dvojni meni tudi tam. Vprašanje: Otroci sporočajo, da za drugo skupino pri kosilu večkrat zmanjka enega menija oz. je kosila premalo. Ga. Franko je zagotovila, da otroci vedno lahko dobijo ,če rečejo, večjo količino vsaj enega od menijev. Iz Kokrice je bila pripomba o enoličnosti prehrane, vendar je bilo ugotovljeno, da so kosila pripravljena točno po napisanem jedilniku. Pod točko2.: Gospod Žitnik je predstavil Letni delovni načrt z vsebinami vzgojno-izobraževalnega in drugega dela šole, interesne in druge dejavnosti. Z dvajsetimi glasovi ZA smo potrdili : -uvedbo računalništva kot fakultativne dejavnosti v petem razredu -šole v naravi v šol. Letu 2004/5 - uvedba angleškega jezika v četrte razrede Pod točko 3. Vprašanje: Zakaj se ne vpeljuje računalništvo še v nižjih razredih? G . Žitnik odgovarja, da učiteljice v nižjih razredih vse predstavljajo in uporabljajo skupaj z učenci računalnike in tako predhodno že računalniško opismenjujejo učence, pred redno šolsko uro v petem razredu. Pod točko 4.,5: Pri pouku matematike v osmem razredu se pojavlja problem nerazumevanja z učiteljico.G. Žitnik že obravnaval problem. V nižjem razredu učiteljica med odmorom ne dovoli učencem, da gredo piti vodo v kuhinjo. G. Žitnik odgovarja, da otroci v drugem razredu lahko med odmorom odidejo po pijačo in da bo takoj posredoval pri učiteljici, da se težava razreši. Vprašanja: Kakšni so pogoji oz. obrazci za pridobitev Statusa športnika? Šola ima svoje že pripravljene obrazce, ki jih učenec potrdi v klubu in s podpisom staršev vrne v šolo. Ali bo ponovno postavljena telefonska govorilnica? Instalacija je vsa pripravljena, postavitev se je ob vseh prenovitvenih delih zaustavila. Vprašanje: Kdaj se določi stopnja nivojskega pouka in ali je dovolj učiteljev za vse tri stopnje? Načeloma bi se učenci po predlogu učiteljev in s strinjanjem staršev razdelili v nivoje že jeseni, kar pa je dejansko nemogoče, zato so se lani razporedili spomladi. Učitelji za matematiko in angl. jezik so po trije(vsak nivo svojega), za slovenski jezik jih je pet. Ob koncu smo ponovno spregovorili o premajhni medsebojni strpnosti med otroki. Problemi izpostavljanja posameznika so včasih težko opaženi. Obvezni so pogovori in pogostejši stiki staršev in učiteljev in svetovalne šolske službe. Otroke je potrebno neprestano opozarjati na primeren odnos do vseh sošolcev! Dogovorili smo se za ponovno srečanje v začetku januarja. Kranj, 17.09 2004 Zapisnik pripravila:Darja Križnar, predsednica SS